torsdagen

sitter och kollar på andra avenyn på ettan. har aldrig sett det, men det verkar vara bra faktiskt. många som ser det har jag hört... kanske en ny serie man ska börja se. appropå serier, jag och peter har följt en serie som heter Dexter väldigt länge, och den är verkligen jätte jätte bra! 
ett bra tips såhär i vintermörkret :)

har varit på folketshus idag med peter och syster. dom hade utförsäljning av sport/frilufs kläder. hittade en jätte fin shoft shell jacka där och en varm undertröja, som fick följa med mig hem :) helt perfekt inför kalla ute vinter dagar!
sen var jag på birsta och spande lite på julklappar. jag vet ungefär vad jag ska köpa till peter och syster. men mamma och stig är så svåra! ska ta en dag på stan med syster och kolla, vill ju hitta den perfekta klappen till dom båda.

ikväll är jag solo. ska bara sitta i soffan och inte göra något alls...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0