hemma sockerärtor och bio helg

sitter just nu hos martina och äter hemodlade sockerärtor och umgås!!
MYCKET mycket gott! Tack mamma Eva :)

idag har jag, martina, fia och syster carro på hundutställning. det gick jätte bra för lilla alf och cino! mosters killar ;)
sen åkte jag, syster och mamma på bio, mamma mia. den var faktiskt bättre än jag trott. är inte så jätte förtjust i musikaler. men denna var väldigt bra! mysigt att umgås med mamma!

igår så blev jag utbjuden på middag och bio av min käraste. Tandoori och sen gick vi och såg Arn.
herregud vilken bra film! :) 
vilken underbar sambo jag har! min alldeles egna Arn ;)




martina och jag nu!


morgon dagen måste nog spenderas i tvättstugan :) måste kanske städa lite och börja packa, lite lite i alla fall!!
weeii snart åker vi, 3 dagar kvar!
men ush jag kommer att ha sån separations ångest av att lämna santoz, min älskade lilla bäbis :)
men jag vet att han kommer att ha det så bra med martina, wiktorsson och goa. men ja, mamma som man är ;)

nu ska vi tydligen se criminal minds :)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0