slöar dag

har det verkligen varit idag.
peter och jag tog en prommis med santoz innan mariel kom på besök. vi har bara varit här hemma och mysa runt :) var ut till birsta en sväng också och shoppade ett par leggings och bytte ett par skor till peter.
sen gjorde vi en enkel men god middag innan hon skulle på jobbet en sväng.

nu är jag och santoz hemma själva. peter har åkt och jobbat.
får se vad vi ska göra.. kanske städa/rensa garderoben, spela lite poker, se film??
ja det ska bli en riktig slöar kväll också :)

men imorgon blir det ingen slöar dag, har lite grejjer jag skulle behöva ta tag i.
sen jobbar jag två nätter sen HELG! på lördag ska vi ha en liten kräftskiva, jag, peter, carro, jocke, martina och wiktorsson :) sen blir det nog en utgång!!! i alla fall för oss tjejer ;)
roligt!



jag och mariel på Bali 2006



ha en bra kväll!
kram

Kommentarer
Postat av: AnnaKristina

åhh. Bali är jättemysigt. Var där -99 och längtar verkligen tillbaks. Vi får väl se vad som sker till vintern. Kan kanske bli en tripp...hehe

2008-08-06 @ 16:02:01
URL: http://annakristinaax.blogg.se/
Postat av: Anonym

´skulle aldrig sagt att jag ville vara med på bild... jag ångrar mig :) Pözz

2008-08-11 @ 22:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0