naturen, jag gillar!!

idag har jag och santoz spårat igen.
det är verkligen super skoj, både för mig och honom :)
jag får komma ut i naturen, som jag verkligen älskar, mysa och känna lugnet :) och santoz får arbeta och ha skoj...
braiga dagar, fler sådana tack!

vi åkte till timrå vid tre tiden när jag vaknat till liv, och kom inte hem förräns sju. fyra timmar i skogen, med hundar, super sällskap av martina och min kära syster och gott fika och såklart, som vanligt, massor av skratt :)
vi kunde inte ha en bättre dag!
men nu känner jag mig trött! och jag ska åka och jobba i natt igen... men jobbar bara denna natt innan vi far till TURKIET! som jag längtar....

nu ska jag snabba mig så jag kommer i tid!
hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0