soon I´m redy to take off!

nu är väskorna packade. men vet inte riktigt vad jag ska ha som handbagage, tar väl någon lite större väska :)
tänk, denna dag har jag väntat på och nu är den här!
fast vi ska ju bara upp till umeå, till peters kompis pär, och så flyger vi imorgon bitti!

har lite saker jag ska göra nu på fm och så ska jag hinna med en snabb fika med bästa mamma.
bäst jag sätter igång så inte peter måste vänta på mig, så att vi inte blir försenade! :)






santoz spanar i sin resväska :)

nu ska jag gå ut i regnet med santoz.

Kommentarer
Postat av: Sis, Cino & Alf

Hoppas att ni får skoj, skulle inte kunna tro annat.... Puss och Kram till er båda.

2008-08-27 @ 11:49:59
URL: http://carolliine.blogg.se/
Postat av: Anna

Ha en toppen resa hurrni! (..dock fick jag nyss höra vad som hänt, Peter ringde Roten på jobbet).......



Ska Santoz följa med? Isåfall blir han väl glad, eftersom Pär nyss skaffat sig en liten Nike (tror jag hon hette)



KRAM!

2008-08-27 @ 13:17:31
URL: http://annasaraolsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Men gud en sån söt liten rotta! Jag halkade in på din blogg av en slump, och när jag såg er fina rottis var jag ju tvungen att läsa vidare. Jättemysig blogg och fina bilder.

/Anna (som tidigare också var stolt rottis-ägare.)

2008-08-27 @ 13:29:38
URL: http://anwix.bloggagratis.se
Postat av: martina

Härligt att ni äntligen tagit er iväg! NJUT NJUT NJUT :) Santoz är på plats och väskan är upp-packad. Heeeeeeela långa listan från hönsmamman angelica är uppsatt på kylskåpet (ska jag kopiera den så att vi kan ha en på ytterdörren, en på toaletten och en i sovrummet också...? Sötnos du ;) ) Puss puss på er!

2008-08-27 @ 18:06:21
Postat av: martina

ps goa är helnöjd att få vara med sante en hel vecka! Faaast jag tror att han kommer att behöva vila upp sig lite efter den här veckan ;) Våra små busfrön...

2008-08-27 @ 18:08:05
Postat av: angelica

martina: ja nu så är vi äntligen här! härligt att allt är på plats där hemma och JJAAA såklart ni ska kopiera upp fler lappar så mi kan sätta upp överallt OM ni kanske skulle tappa bort en!!! :) en backup, på backupen :)

meenn nu är du ju också på väg! TA DET LUNGT NU!

pusss

2008-08-27 @ 22:28:10
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Fia

Ha en underbar resa! Hälsa Carro och Jocke oxså =) Lappen med nr: sitter kvar på kylskåpet, haha =)

2008-08-28 @ 09:48:47
Postat av: Karro, Cino & Alf

Hahahahaha jag har oxå en lapp tjejer... Ska vi ringas??? :O)

2008-08-28 @ 11:16:25
URL: http://carolliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0