hemma

jag och min prins santoz är bara hemma.
har varit ute på en lång prommis, stannade förbi på hemköp och köpte en glass till oss var. top hat till mig och en piggelin till santoz. men denna piggelin glass var inget för kräsna santoz!
herregud, vilken hund äter inte glass?!
nej den var väl för kall för honom eller så var det väl fel smak... santoz den bortskämda! :)
men UNDERBARAST!

håller på och tvättar lite nu och ska väl ta tag i städningen som jag inte hann med igår... sen tänkte jag åka ut på birsta och spana runt lite och lämna tillbaka en tröja som jag ännu inte använt, och då kommer den bara att ligga och skräpa i min tillfixade garderob :)

kram ha en bra solig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0