dagen innan helg!

städar och donar hemma. är klar med garderob prodjektet nu! men nu väntar damsugning, dammning...
jag har verkligen rensat ut kläder, en överfull svart stor säck och ändrat om och slängt handukar m.m.
vi har en stor garderob med mycket plats (= angelica har mera plats att spara på kläder ) men skulle egentligen behöva rensa ut mera... men tycker jag har varit duktig i alla fall, eller hur mariel?! ;)

klockan sex ska jag upp till fia på Mary Key träff. har varit på en sån förut och jag vet att det inte är ngt för mig, i alla fall inte hudvård eller smink produkter. men dom kan ju ha andra bra kropps saker...
och så får jag ju träffa tjejerna :)



bäst och sätta fart nu...

Kommentarer
Postat av: Husse

En halv keps=D Hoppas det går bra med städet. Kommer hem sen jag. Puss puss

2008-08-14 @ 18:08:56
Postat av: mariel

ja men du är ju så duktig... blev det bara en sopsäck :) Bättre an ingenting antar jag :) KISSES

2008-08-14 @ 19:55:07
Postat av: angelica

Husse: haha jaaa det blev det ;P PUSS

Mariel: bara en?! det är ju bra för att vara jag ju :) pusss o kram ses snart!

2008-08-14 @ 22:37:36
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0