back

hemma igen. är jätte nöjd med håret!
min frisör sa  att mitt hår inte alls är så slitet som jag verkar tycka att det är :) weii alla inpackningar m.m. har gett resultat :)
tänk att ens hår är så viktigt!

gick in en sväng på gina tricot och hälsade på mariel och sandra efter frisör besöket. shoppade en jätte mysig kortare vit kofta, perfekt till hösten. finns så mycket mysiga koftor nu, man skulle kunna köpa alla :)
nu ska jag ta och lägga mig och vila innan jag ska jobba natten. är ju ändå så tråkigt väder ute så det gör inte så mycket att jag ska sova bort denna dag...
är sommaren slut?!

imorgon blir det handla till kräftskivan på lördag med carro sen ta en sväng på birsta.
peter, jocke (carros sambo) och wiktorsson ska åka till sollefteå imorgon eftermiddag till lördag morgon och fiska lax.
så vi tjejer ska bara mysa utan våra killar :)



min finaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0