måndag igen

det fina vädret håller verkligen i sig! nyss kommit in från en prommis med santoz ner till petersvik, vi skulle kunna vara ute hur länge som helst men jag har lite städning som jag tänkte ta itu med... annars idag så händer det inte så mycket, vad jag vet än :) städa lite, sen kommer peter hem från skolan så då kanske vi gör något mysigt i det fina vädret.

tänkte ge mig på ett nytt försök att lägga in lite bilder sen helgen, får se om jag lyckas bättre denna gång :)

                                                     


                                                            


och lite bilder från mormor, santoz, alf (systers lill valp) och cino

                                              

                                        

                                        

                                       

                                               



nu sola lite på balkongen och sen städa! hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Karro & Grabbarna

Fina bilder det där *blink blink*

2008-04-21 @ 21:15:11
URL: http://carolliine.blogg.se
Postat av: angelica

karro; ja jag vet ;) men lite hjälp av dej med :) hörs imrgon ang cinos röntgen! kram suss gott

2008-04-21 @ 23:14:09
URL: http://angelicatherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0