hittade en lista....

Namn: Ingrid Therese Angelica Larsson
Vart bor du: I Sundsvall
Hur bor du: I en bostadsrätt, 2a med peter
Brukar du komma i tid: Jao men var bättre förr
Vad hade du i din mun senast: Ett tuggummi
Hade du bra kondition förut: Ja, bättre än nu! :)
Hur lång är du: 1,71
Hur känner du dig just nu: Lycklig, glad o hungrig!!
Hur upplever du dig själv som person: Omtänksam, snäll och glad tror jag...
Vanligaste färg på dina kläder: Svart kanske....
Kan du laga mat: Ja
Vad har du på dig just nu: Gråa mjukbyxor och ett rött/vitt randigt linne
Har du någon fobi: Småkryp
Hade du en bra kväll igår: Nja, var på jobbet
Vilket är ditt senaste inköp: En ny hemtelefon :)
Din favoritdryck på morgonen: Vatten
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Från jobbet
Har du sovit i din egen säng i natt: Ja!


Kommentarer
Postat av: Syster...

Hahahahaa
jag har en lite sak att påpeka i din lista sis... Vadå svart.... Det står ju jag för ju ;o) Åsså i natt sov du ju inte ju...eller?????
Kram Sis

2008-04-08 @ 18:13:40
URL: http://carolliine.blogg.se
Postat av: angelica

carro: haha jaa jag vet attt det är din färg men jag har också mycket sånt :P kram

2008-04-08 @ 19:14:26
URL: http://angelicatherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0