fredag kväll igen!

denna fredag har gått så fort! vi vaknade vid 10 tiden då en kille, en tele kille kom och lagade vårat tele uttag. for sen ner på baguetterian och köpte lunch till mig och peter. hem och lunchade sen ut på ikea, tyvärr så blev det några shopping påsar idag igen... hem gjorde god middag, fläskfilé och chips i ugn, till mig, peter och syster, 19.30 simma med santoz sen åkte vi ut och hälsade på peters mamma och janne :) underbara!
jag och peter tog jannes nya bil på en liten åktur, herregud vad fort den gick och så skön att köra! nästan så man vill byta, men kan ju inte byta ut min ny bil mot en äldre volvo :)

-" det är alltid roligt och åka rackarpil!"

har nyss klivit upp ur badet, sitter här med hårinpackning och ska packa klart för imorgon sen sova! ska kliva upp 05.15 och fara till ö-vik och ställa santoz. ska bli riktigt roligt! sen på kvällen ska vi på 25års fest hos jonsson och hanna. längesedan vi var ut nu, blir liksom inte lika ofta nu som förr, men det är så skönt! älskar att bara ha mysigt hemma med min älskade och vänner och ta ett glas vin och spela spel, se film och bara umgås.

nej ni vänner, nu ska jag göra klart här sen sova och ladda för imorgon, santoz och jag ska vinna :)
god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0