fredag 11 april 2008

vinter ute!

vart är våren?! lika tråkigt väder idag som det varit hela veckan... och jag som tänkte hänga bort vinterjackan och slita fram lite vår kläder, skor, men jag får då allt vänta verkar det som!

igår var jag och mamma och åt lunch på 1891, så gott! åt bakade potatis med skagenröra, hembakt bröd och en jätte god sallad! sen gick vi och shoppade lite, eller jag :) blev 4 nya linnen från gina, ett från hm och ett par nya leggings. sen hem och hoppade i träningskläderna, ner på fos och träna, skönt att komma igång igen nu! :)

stannade på willys på vägen hem och köpte lite köttfärs, fick för mig att jag skulle göra egna köttbullar till middag och stuvade makaroner, duktig som man är :) jag och peter bjöd ner vår vän peter på middag, och det var uppskattat, eftersom han är ensam denna vecka, hans sambo och hund har åkt till fjällen med några vänner.
sen stod det jobb på mitt schema.

nu måste jag göra mig klar, ska på middag hos syster och jag vill ju INTE KOMMA FÖR SENT!!

puss


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men Larsson, när man skriver i bloggen att man varit på Gina och handlat kläder måste man ju lägga ut allt på golvet och ta ett kort, det förstår du väl!! Och ett kort på potatisen hade inte heller varit helt fel! Skärpning!! XXXX

2008-04-11 @ 20:51:10
Postat av: angelica

sandra; haha visst ja! det ska jag göra nästa gång jag shoppar ;P potatisen?! skulle du inte hellre se ett kort på mina köttbullar?! :) puss

2008-04-12 @ 00:05:25
URL: http://angelicatherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0