ännu en tråkig dag!

vaknade upp och det var tråkigt väder idag, igen! tänkte ta en lång prommis med santoz men jag tror jag väntar med den tills eftermiddag och hoppas på bättre väder då!

idag ska jag ut på birsta en sväng och köpa present till min vän jockes barn, bella har fyllt 6 år! tyckte det var nyss hon fyllde 3 år, åren går så fort! "mosters" lill tjej har blivit stor! bella har alltid kallat mig för moster angelica så därför jag blivit moster :D och så är jag moster angelica åt hennes lilla syster miranda! underbara barn!
så jag, peter och santoz ska på kalas idag, vid sex tiden sen ska vi simma med santoz :) vi har börjat att simma med honom så han ska bygga lite muskler och för att det är skoj såklart! vi ska upp till övik den 26e på utställning, då ska vi vinna! :)

har ställt ut honom några gånger och det har gått bra, men dom flesta dommarna tycker han har för liten bröstkorg, och det håller vi på och fixa nu ;)

nej nu har jag inte tid och sitta och slöa i soffan! hörs sen!

image10


bella och jag i sommras vid poolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0