God natt helg!

Då var denna helg slut. Min helg har varit lugn och härlig, mestadels.
I Fredags så var jag och mina vänner Fia och Sara ute och åt god middag och drack gott på AllStar. Det var super mysigt! Härligt med en tjej kväll ute.

God middag, pasta med oxfilé och vitlöksböd.

 

Lördagen däremot var jag hängig och orkeslös så jag låg mest i soffan och kurerade mig med alvedon och apelsiner. Tur att det var VM hela dagen som jag kunde kolla på.

Idag Söndag mår jag då mycket bättre. Så i morse när vi vaknade så var det sånt fint väder, varmt och vindstilla. Så jag och Santoz tog oss en promenad och myste i solen tillsammans.

 

Njuter!

Älskade Santoz!


Kommentarer
Postat av: Lina o James

Mums, såg riktigt gott ut maten ni käkade i fredags. :) Hoppas ni får en underbar solsemester... hela 2 veckor... åååå så skönt. :) Ska försöka komma igång med bloggen igen, har inte haft något större lust men tror det mest har haft att göra med tråkigt väder och att jag är så less på vintern... jag vill ha vår nuuuuuuuuuuu!!! :D



Kramar från Örebro

2011-03-07 @ 11:34:29
URL: http://www.jaysblue.blogspot.com
Postat av: Mariel

Den där maten såg nå jävulsk god ut vännen! Hoppas ni hade en trevlig kväll!! Puss

2011-03-07 @ 20:16:31
URL: http://tinamariel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0