Kvällsmys hos oss!

img_0843 (MMS)

Min älskade finaste Santoz. Idag har det varit en lugn och skön dag med inga måsten. Jag var och tränade på förmiddagen, varit på en långpromenad i det kalla vädret, städat lite, umgåtts med mina killar och så har jag och Santoz tränat klicker ikväll. Det är så roligt att vi kommit igång med träningen igen. Klicker är något som vi inte tränat förut, nytt och så roligt! Funderar på att gå någon kurs i vår, men vet inte riktigt vad. En klicker kurs kanske. Nu ska jag dricka upp min kopp te sen gå ut på sista promenaden med Santoz.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!!! Jag har inte sett din kommentar förrän nu.. Jag och Nike tar gärna en prommis med er i helgen. Vilken dag/tid passar er? Trevlig helg och kram från oss

2011-02-25 @ 16:39:16
URL: http://aneth.blogg.se/
Postat av: Sofia o Hugo

Hej!



Såg du att jag svarade på din fråga? Jag hade ju bara iphonen med till fjällen o jag kom inte ihåg adressen.... Men nu är vi hemma - picnik.com heter sidan! Gratis till viss del! Kul tycker jag! :D



KRAM

2011-02-27 @ 21:51:16
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0