Underhållning!

Jag och Santoz myser i soffan och tittar på Idol. Jisses vad jag skäms! Vissa är så himla dåliga. Förstår inte hur vissa kan ens tro att dom har någon talang!
Men ack så underhållande det är!

I Måndags så var jag ut till min vän Jenny och hennes lilla Casper och hälsade på. Vi var också i stallet och hälsade på snälla Rocken. Och ja, jag vågade rida på Rocken! Han är ju så stor och jag är ju lite feg! Men vi kommer bra överens och vi ska bli ett par,

ett ridpar hade jag tänkt!



Kommentarer
Postat av: Mariel

Vilka fina!!! du gör det bra som hoppar upp på ryggen på de där. Jag vet inte om jag skulle våga. Har inte ridit häst på flera år. Puss

2010-09-16 @ 18:47:22
URL: http://tinamariel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0