Läsa läsa läsa.

Sitter i köket och pluggar. Har lite svårt att koncentrara mig idag, kanske för att jag jobbat natt och är trött eller för att det jag läser inte är allt för intressant. Men det är ju bara att försöka, att ta mig igenom denna bok. Allt kan inte vara roligt hela tiden Angelica :)

Ska snart äta lite middag sen plugga lite mera innan jag ska cykla iväg till Malin och se på Hollywood Fruar 21.00, för det kan man ju bara inte missa, och umgås och dricka gott te såhär i höstkylan.

Santoz med min studera.nu penna och tejp...

Kanske världens snyggaste plugghjälpreda?!


Kommentarer
Postat av: Linda & Deamon

hahaha va söööt =)

Vad pluggar du till då?

2009-09-30 @ 14:49:45
URL: http://deamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0