Tiden räcker inte riktigt till.

Sitter med näsan i skolböckerna! Jobbade i natt som var och pluggade hela natten, har ett kapitel kvar i ena boken sen så måste jag sätta igång med den andra, visst inte lika många sidor i den, men det tar tid, det tar tid att läsa så att man förstår och medans skriva ner anteckningar! Jag blir så less på mig själv att jag inte lagt ner mera tid, eller började plugga till tentan redan när vi fick reda på den. Men tidsoptimist som man är så får man allt skylla sig själv! Så nu sitter man här dagen innan tentan och bara hoppas på att man hinner med all läsning! Annars så blir det till att sitta uppe hela natten, igen... Suck!

Skärpning hädanefter
!

Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till med tentan! Håller tummarna! Vilka fina bilder på Santos

2009-10-01 @ 22:33:24
URL: http://aneth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0