Fredagsmys

Äntligen så är det fredag och det är en inte så fullt planerad helg, vilket är så skönt! Imorgon så ska vi på dop. Alexanders och Sofias lilla son Hugo ska döpas. Och det ska bli så roligt och mysigt!

Idag så har jag och älsk varit och servat och fixat med hans bil, hälsat på hans farmor och så har jag varit på skolan en sväng och gått igenom nästa uppgift med min studiegrupp. Vi pratar vi lite smått nu om vad fasen vi ska äta till middag. Ibland så har man ingen fantasi eller ork alls till middagsmat, och idag så är det en sån dag... Så tror att det lutar åt att vi ska lyxa till det med hämtmat idag, pizza kanske?
Sen blir det Idol, hoppas jag, film och bara fredagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0