God Natt!

nu så är jag hemma igen! det blev ingen grillning hos Jenny, hon hade suprisat oss, mig, fia och några andra, med en god sallad och gott bröd! jätte trevligt att ses såhär då och då, spontana dejter. tack jenny för god och trevlig middag! vi ska snart gå och lägga oss. jag ska upp tidigt imorgon bitti och tävla lydnad igen med santoz. ska bli roligt, är rikigt laddad, i alla fall just nu! men sen hur jag känner mig i morgon innan tävlingsdags får vi se, lär nog vara jätte jätte nervös!
nej, nu ska jag umgås med mina killar innan vi släcker ned här hemma. God Natt alla!

Kommentarer
Postat av: Mirry

Passa på att anmäla din snygga blogg till Veckans Blogg!



Spana in www.arntyochmirry.se och lämna en motivering, vinnaren belönas med en länkning!

2009-05-03 @ 20:56:34
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0