spa kväll

nästan nyss kommit upp ur badet. gjort hårinpackning, peeling av kropp och ansikte, skrubbat fötterna. och nu sitter jag med en fukt ansiktsmask i soffan, kollar på tv och framför mig har jag ett glas kall färsk nypressad apelsinjuice.
jag älskar att bada, känna lugnet och att lyxa till det!

några av mina älskade Decleor och MD produkter

mysigt i soffan

nu ska jag dricka upp mig juice och fortsätta att kolla på Project Runway.
och såklart mysa med santoz, tur att jag har en kille hemma :)


Kommentarer
Postat av: Joooey

Hahaha.. Du gillar verkligen det här med bad du! :)

Tänk om du haft ett bubbel hemma som jag ;)

2009-05-11 @ 23:02:22
Postat av: angelica

joey: haha jaa det vet du! :) alltid gjort och kommer alltid att göra :) hmm jaa, lyx! kanske man ska ta och inhandla ett!? :)

2009-05-11 @ 23:10:36
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Mariel

vad du myser lillen... saknar att bada badkar. Det ar det forsta jag ska gora nar jag kommer hem till lagan:) ha det bast sa lange!

2009-05-12 @ 08:15:58
Postat av: Sandra

Du glömde skriva vad du mumsade på i badet!!! xx

2009-05-12 @ 10:01:44
Postat av: angelica

mariel: haha jaa det vet du att jag gör :) puss kram

sandra: meen njjaa ingen kaviar macka här! :) inget alls mumsade jag på denna bad gång :) lram!

2009-05-15 @ 17:40:40
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0