onsdags sol!

idag är det härligt väder ute! inte så värst varmt meen solen skiner och det är vi glada för!
har nyss fikat frukost på balkongen och ska sitta här ett tag och sola innan vi ska träffa upp Marie, Asta och Calle för en prommis dejt runt sidsjön. älsk är och fiskar, som vanligt :) ska börja fiska jag med, snart, men jag vill ju att det ska bli lite lite varmare så man kan vara ute länge på kvällarna, men jag får nog vänta några veckor till...
sen så ska jag bli fiskarfru igen :)

nu ska jag fortsätta sola!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag vill också vara ledig och sola på din balkong...

Hoppas att vi kan ses ikväll!

Puss och kram

2009-05-06 @ 11:41:48
URL: http://princesses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0