grått ute!

tråkigt väder det är ute! inte så värst kallt men man blir ju lite smått trött av sånthär tråkigt väder. idag har jag haft en dejt med älsk. vi har varit på birsta och shoppat lite, ätit lunch och bara varit med varann. längesedan vi bara gjorde något, någon dag tillsammans. så det har varit trevligt! kom hem med en tröja och ett par shorts från Gina. imorse var jag och santoz och spårade och det gick jätte bra! han är så himla duktig! det kanske är det vi ska satsa på, spårning?!

ska lägga mig och vila lite nu innan jag ska jobba i natt. känns jobbigt att jobba nu när man varit ledig lite mer än en vecka...
men först ska jag steka upp några plättar som blev kvar sen igår, med socker på! gott gott!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men ååh.. vilken fin design! :) Ha en bra dag vännen!

2009-05-14 @ 13:47:24
URL: http://jennason.blogg.se/
Postat av: martina & goa

SNYGGT design! Det tog lite tid :o)

2009-05-14 @ 17:36:53
URL: http://hemmahosmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0