dagens shopping

efter vi varit med jocke och tjejerna så for jag ut till birsta för lite shopping! hittade två tunnare tröjor/tunika på Gina och ett jätte fint sött blommigt nattlinne på h&m, som jag tänkte kanske ha som linne... och såklart fick hårnålar och diadem följa med hem.
jag köpte även två par skor på skopunkten, vita tyg skor. bra att shoppa där när dom alltid har erbjudandet köp två par skor och få halva priset på det billigaste paret. billigt och bra!



nu väntar vi på att älsk ska sluta, längtar efter honom!
ikväll blir det mys hemma. vi har massor av frukt, så det blir nog film och fruktsallad :)



färska blommor är ett måste!


Kommentarer
Postat av: Karoline, Cino & Alf

Fina kläder... jag glömde att köpa blommor idag.. attans.

2009-05-08 @ 22:58:12
URL: http://carolliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0