tjejdag och kväll!

sitter och tittar på let´s dance, inte själv, utan med peter. han skulle tydligen inte jobba i natt, kom han på när han redan var på jobbet, så det blev ingen solo egen kväll ikväll, men det gör såklart inget! :)
längtar så himla mycket till imorgon! jag, sandra och angelica "blengis" ska ha en hel dag tillsammans med shopping och lunch, sen ska vi äta middag tillsammans och dricka vin, umgås och såklart gå ut :) jag ska göra mig klar hemma hos angelica imorgon, så vi ska verkligen ha en hel tjej dag tillsammans, tok mysigt och roligt ska det bli! mina underbara bästa vänner som jag aldrig skulle klara mig utan!



hos oss just nu, ljus tända!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ha de så himla skojj nu i dag!

2009-03-07 @ 10:49:59
Postat av: Anna

Din :O Har jag fått nåt mejl av dig, kan ha råkat radera det isåfall, och då ber jag om ursäkt :P Då får du skicka om, kommer så många mejl om dagen och inte ens jag kan ju hålla reda på allt ;)

Kram!

2009-03-07 @ 12:02:42
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0