regn regn regn...

det är snart mitten av juni och det är kallt, regnigt och grått ute! typiskt sverige! tänkte att jag och santoz skulle ut och promenera runt elljusspåret idag igen men varken han eller jag har någon speciell lust att vara ute. så nu sitter vi här i soffan, eller ja, santoz ligger och myser och jag kollar på Oprah Winfrey show och funderar på vad jag ska göra idag..
ska i alla fall ner på stan och hämta ut en filmrulle som jag lämnade in förra veckan. vet inte alls vad det är på den, den är flera år gammal, så det ska bli spännande! :)




Kommentarer
Postat av: Charlotte



Tack för din kommentar i min blogg! =)

Va spännande med filmrullen! Hittade en jättegammal jag med för ett tag sedan som jag funderar på att framkalla, om den inte blivit förstörd med åren då förstås...

2009-06-10 @ 15:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0