en härlig pool dag

varit ute i matfors idag hos jockes pappa med jocke och mina småtjejer och badat i poolen. härligt att slippa sanden ibland! det har idag igen varit jätte jätte varmt! 27 grader i skuggan som mest, och 24 grader i poolen, så himlans härligt!
imorgon ska det bli ännu varmare, trettio grader ska det bli, och såklart ska jag åka och bada!








ska lägga mig i soffan och vila lite nu innan jag ska åka till jobbet. santoz är hos peters mamma och janne i helgen eftersom jag jobbar och peter är bortrest. igår när jag pratade med älsk så hade han fått en lax på sex kilo! förstå vad roligt!
min bästa fiskare, som jag saknar här hemma!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja vi har varit hos alla veterinärer förutom (hmm annika tror ja on heter, hon som äger de) Ja hon vill inte gå n å långt längre, hon haltar och tuggar fragma och vill bara ligga. Hon älskar att leka men hon orkar bara ett tag sen måste hon lägga sig för hon får ont, men vart är svårt att säga. -jag tror att de är nått med hennes mage eller typ musklerna. För varje morgon haltar hon när hon reser sig och blir liksom som stelopererad i vänstra bakbenet =(

2009-06-27 @ 00:22:39
URL: http://incorrigible.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack för tipset ska ringa dit på måndag =)

2009-06-27 @ 15:49:55
URL: http://incorrigible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0