måndag och ny vecka

nyss klivit upp ur badet. har varit lite smått less och irriterad idag, varför vet jag inte... har bara känt så. är väl mestadels trött och vill inte alls jobba i natt igen, utan vill vara hemma och mysa, bara vara och ligga i soffan med mina killar. men det blir inte så ikväll och inte imorgon kväll heller för den delen! jobbar två nätter till nu, men sen så är jag ledig resten av veckan och helgen. ska bli så himlans skönt att bara vara ledig, hoppas bara att det blir fint sommar väder, lite sol och värme!
jaja hoppas det blir det till helgen!

ska gå ut med santoz nu en sväng innan jag ska till jobbet igen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har "utmanat dej"? eller nått

2009-07-14 @ 13:27:44
URL: http://saramariarunkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0