en shopping eftermiddag med mamma och syster

jag, mamma och syster for ut på birsta en sväng nu i eftermiddags och kollade lite. shoppade ett par klackskor, som jag verkligen gillar, på rean, två större snygga tröjor och ett nytt aprikost nagellack. imorgon fyller älskade mamma år och vi ska hem och äta god lunch tillsammans. min syster jobbar tyvärr kvällen imorgon så vi ska gå ut och äta på restaurang någon annan dag och fira henne riktigt!


nej nu ska jag lägga mig i badet och sen slänga mig i soffan och mysa och invänta att So you think you can dance och Harper´s Island börjar! favorit program!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ser precis ut som mina... Tyvärr förstörde jag dem på GF, men jag ska göra ett försök att klacka om dem! =P



Ha det gött!



Kram

2009-07-15 @ 22:29:21
URL: http://princesses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0