tråkig dag idag igen!

mår tyvärr inte bättre idag! trodde att jag skulle bli bättre men icke... idag rinner det i ett öga så nu är det till och med jobbigt att kolla på tv och datorn, det är ju typ det enda man kan göra nu på dagarna. snart så kan jag väl inte göra något alls om inte förkylningen blir bättre! tråkiga tråkiga och långa dagar! skit förkylning! 
min mamma har varit här med lite mat och soppor, frukt och alvedon så nu är vi kittade! något positivt med denna dag är väl att peter mår lite bättre = han kan serva mig med diverse saker :)

saknar santoz också, han fick åka till peters mamma och janne igår eftersom vi inte ens kunde gå ut med honom. 
men mammas lill kille kommer nog hem imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0