jobbiga jobb lördag

sitter i soffan nu och myser framför tv:n, och skulle helst av allt bara vilja sitta kvar här hela kvällen! meen plikten kallar, jobbar i natt. känns verkligen såå tråkigt! men men peter jobbar han med i natt så då känns det lite lättare.

idag har jag varit ute på birsta en sväng och shoppat lite... blev ju inte så mycket shopping eller tittande i butiker för mig igår, peter hatar verkligen att vara inne på tjejaffärer. så då är det skönast att åka ut själv eller med en tjejkompis och bara titta i alla butiker som finns, länge länge i sin egna takt! handlade i alla fall ett par jeans, mysiga pyjamasbyxor och en jätte söt stickad vit väst. perfekt till våren! 
är sugen på att köpa några högklackade vår skor nu, men ska vänta lite tills dom perfekta kommer in, som jag ännu inte hittat.

nu är det körslaget på kanal 4 och det är ju så bra! synd bara att jag missar det... gillar erik och hans kör, eller wells... ja båda är jätte bra!
nej nu måste jag göra mig klar för.. jobb!

ha en trevlig lördag ni alla!!

Kommentarer
Postat av: Mariel

Det finns sa mycket fina hogklackade skor har men det gar inte att slapa pa anda tills jag kommer hem sa jag har inte kopt nagra an, det far bli i bali. Puss

2009-01-19 @ 04:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0