söndag

vi har nyss kommit hem från peters mamma och janne. åkte dit och åt god middag med dom. vilket lyx jag haft i helgen, knappt gjort någon middag själv :) idag har jag och santoz varit på kurs. ganska så fint väder har det varit, inte lika soligt som igår, men bra vara ute och träna väder... gick ganska bra för oss, märks att vi inte tränat på ett tag. men nu jäklar ska vi göra det!

våran alla hjärtans dag gick i myshetens tecken :) vi skulle ju gå ut och äta god middag, men både jag och peter kände att vi hellre ville vara hemma och mysa, slippa allt folk ute på restaurangerna... så vi beställde god amerikansk pizza från bite line, gott gott! sen myste vi framför en bra film som vi hyrt med godis, choklad hjärtan, vindruvor, ljus och vin. härligt med en lugn och hemma mysig kväll, bara vi två. så våran alla hjärtans dags kväll blev så mysig, kan ju inte bli något annat än mys med mina två bästa killar! tack mina älsklingar, ni är bäst!






   



älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0