min fredag

varit på stan med alexandra, felicia och ylva idag. ätit lunch och shoppat lite. inhandlade en jeans väst, två t-shirts på gina och så blev det shopping på spa maskrosen. behövde ny MD rengöring, dagkräm och decleor ansiktsmask... det är ju så dyra produkter men jag kan inte vara utan dom! bästa någonsin! hade som tur var presentkort där som jag fick i julklapp så jag betalade inget själv :) mycket mycket bra!




    


nu ska vi snart äta middag, potatisbullar och bacon! himlans gott, och väldigt lyxig fredags middag ;)


GRATTIS förresten till vår vän Jossan med familj som i natt fick en liten flicka, Ella! Grattis!

Kommentarer
Postat av: Syster

Oj vad stor hon har blivigt.. söt är hon med.

Hoppas bilen funkar för dig nu.. den kanske har smittat min :o)

Jobba lungt i natt.

Kram

2009-02-06 @ 18:10:37
URL: http://carolliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0