måndagen

har bara jobbat hela helgen, så skönt att vara ledig nu några dagar!
i lördags så följde jag med martina och goa till kramfors på lydnads tävling. var då tok trött efter 2 timmars sömn men det var värt det! dom var så duktiga! är så sugen på att börja träna och tävla igen, så nu ska jag anmäla mig och santoz till fler lydnads tävlingar. vi har ju då legat lite på latsidan nu under jul och nyår, men nu ska vi ta nya tag :)

håller på att göra middag nu, min kära syster kommer snart förbi och ska äta med oss sen ska vi ut till jenny och kolla på lill valparna, som har blivit så stora! sen ska jag och santoz ha en solo mys hemma kväll...
underbart med ledighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0