friday!

ja idag är det fredag och helg! ska bli så himla skönt med ledig helg!
här uppe i norrland är det sol och noll/plus gradigt idag. kanske våren är på väg? idag är min roliga plan att städa lite och tvätta någon maskin. sen ikväll ska jag ha en mys friday dejt med martina och linda. ska bli super skoj att äntligen träffa linda, hon bor i östersund och ska hälsa på här nere nu i helgen. vi pratade tidigare i veckan om att kanske äta middag tillsammans ikväll, sushi. meen jag vet inte om jag är så sugen på det, har i och för sig aldrig ätit det men tänk om jag absolut inte gillar det, rå fisk..
men å andra sidan ska man väl vara lite tuff och våga testa!?




finaste santoz i höst solen 2008

Kommentarer
Postat av: Karro

Hoppas ni får en mysig kväll.. Rå fis är inget för mig, men du kanske gillar det.

Otroligt fin bild på mosters älskling :)

Kram

2009-02-27 @ 14:42:20
URL: http://carolliine.blogg.se/
Postat av: Karro

Hahahahahahha det skulle ju stå rå fisk med K ju...

2009-02-27 @ 14:43:53
URL: http://carolliine.blogg.se/
Postat av: Caroline

Mysigt...

Sushi är ju det bästa som finns! Love it! =)



Kram på er

2009-02-27 @ 14:44:17
URL: http://princesses.blogg.se/
Postat av: Rynkan

Ta och prova lite sushi nu! Det är ju griiimt gott!! Iofs åt jag bara runt 2-3 bitar första gången :D Hörs framåt småtimmarna.. Kram kram

2009-02-27 @ 16:59:35
Postat av: Lina, Alih och James

Santoz är sååå snygg. ;) Min gamla rottis kommer från en uppfödare i Los Angeles. Vi flyttade till Sverige med våra rottisar (ja då hade vi 2 rottispojkar) för 3 år sen... Alih är definitivt ingen utställningshund, flera av hans kullsyskon blev champion men inte min kille.. haha.. en stor vit fläck på bröstet och världens minsta huvud... hihi.. men han är världens sötaste i mina ögon! Var nyfiken på var Santoz kom ifrån då det möjligtvis kan bli en rottis till för oss till hösten. :) Ha en skön helg.

2009-02-27 @ 22:04:11
URL: http://www.jaysblue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0