tisdagen

tråkigt väder det är idag! grått och trist och lite små kallt. och jag som köpte jordgubbar igår för att jag skulle sitta på balkongen iag och sola och äta jordgubbar och bara vara, meen det får nog bli imorgon. för då ska det bli fint väder, hoppas jag!
har inte gjort så mycket idag, har jobbat natten som var, så jag vaknade efter klockan ett idag, sen har jag och santoz varit på en promenad... ska lägga mig i badet nu innan middag. korvstrofanoff och ris står det på menyn idag, gott!
sen blir det jobb igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbar jag med så vi hörs inatt! ;) Kram

2009-04-28 @ 16:54:38
Postat av: Jenny

Jag alltså! :D

2009-04-28 @ 17:58:08
URL: http://jennason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0