ny dag imorgon...

dagen som skulle bli en bra plugg måndag, blev inte riktigt så. har hittat på allt annat utom att plugga... finns ju alltid andra roliga saker att hitta på :)
men jag har i alla fall läst igenom hemtenta uppgiften och vet på ett ungefär hur jag ska lägga upp det hela.
men imorgon ska jag plugga, måste!
sov över våran studiegruppsmöte idag också. fick två sms av anna vid elva tiden, men jag hade ju jobbat natten,och ja jag hade glömt bort att vi skulle träffas, men inte hörde jag det! men ska träffa henne imorgon och gå igenom det jag missade idag.
super snälla anna!

nu blir det film och mys här hemma :)



en mycket nöjd jag på dansgolvet i lördags, i ja, en väldigt annorlunda dans stil :)

mrs jacksson?!

Kommentarer
Postat av: Karro & Grabbarna

Hahahahaha så sjuk bild... erika är mäster fotografen så om du vill ha fler sådanna bilder :o) så kan du hojta... iof du måste nog ta dej en eller 14 drinkar före..

Puss

2008-09-29 @ 23:43:18
URL: http://carolliine.blogg.se/
Postat av: martina

Haaahaaa!! fy tusan vad fruktansvärt grym bild :) Äger du dansolvet eller vad?? GRYM!

2008-09-30 @ 11:11:24
Postat av: Erika

I love kort :) Å när systra din inte hade kameran med så var ju jag tvungen att ta hand om fototgraferingen och jag må ju säga att jag gjorde ett bra jobb :) Karro har fått fler bilder på dig från golvet...så du vet...

2008-10-02 @ 19:28:06
URL: http://orika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0