god kväll!

det blev lite hundträning ikväll, kunde inte hålla mig. det var så roligt! och santoz blir bara duktigare och duktigare, tur är väl det ;)
men tror inte kroppen gillade ute träning, fryser nu. men ska ta ett varmt bad och ta på mig mys kläderna!
sen är det mys kväll här hemma, film, glass och te. peter köpte med sig rostat bröd hem, så det kan bli en och annan rostad macka med ost och marmelad på :)

imorgon ska jag träffa mamma på stan och äta lunch och kolla lite på stan... kanske blir det lite shopping ;)
längtar!

Kommentarer
Postat av: Samantha

Hejsan Angelica. Jag skulle vilja se fler bilder från Turkiet! Vad är det du pluggar? Hälsa Peter!

2008-09-19 @ 09:12:47
URL: http://morrfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0