härliga torsdag

ätit en jätte jätte god middag hos martina ikväll, broccoli soppa med ägg halva i och nybakt bröd som jag bidrog med. tack snällaste martina! efter middag och tjejsnack så kollade vi på filmen dagboken. herregud vilken bra kärleksfilm! tror det är en utav dom bästa jag sett! jag och martina satt som två små flickor och snyftade :) underbart!
så jag har med andra ord haft en mycket mycket mysig torsdags kväll med martina!
imorgon är det helg!






      



underbar film, kärlek!!


går tyvärr inte att lägga in bilder nu på bloggen, men det kommer imorgon!
god natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-11-14 @ 20:02:09
Postat av: Anonym

TACK för en jätteskön kväll!

Kan det bli bätre? perfekt sällskap, kanon god middag och underbar film... Just det!

2008-11-14 @ 20:04:13
Postat av: martina

ehhh just det, må erkänna... den tomma kommentaren är från mig.



Vänlig hälsning

high tec - martina

2008-11-14 @ 20:05:14
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-11-14 @ 20:09:40
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: angelica

martina: hehe förstod att det var du :) åhh nej det kunde inte bli bättre! helt underbar kväll, god mat, skratt och gråt :) må ju ta o äta annanas paj snart :)

2008-11-14 @ 22:57:27
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0