god morgon femtonde november

sovmorgon idag! härligt, det är ju ändå så tråkigt väder så :) regn och snö blaks väder! ge mig snö!

här hemma måste vi sabba oss lite, ska hinna ut till birsta och köpa några saker och en present till janne (peters mammas sambo) eftersom han fyllt år, innan vi ska dit på middag klockan tre. ska bli så mys att ses igen och att min käraste syster ska följa med.
ikväll ska jag på mariels hej då fest, och ja det blir nyktert för min del i helgen, så jag kan vakna upp pigg och fräsch imorgon till en fin och solig (?!) söndag!

ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Karro, Cino & Alf

Oj inge snö alls hos er.. kom hit och hälsa på här har vi vinter och mycket snö :)

Hörs och ses sen

Kram

2008-11-15 @ 12:14:15
URL: http://carolliine.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaa absolut :) Skulle vi kunna ta och göra faktiskt, men har inte behövt boken ännu :P Förresten..ska inte va bra väder imorrn ;)

2008-11-15 @ 12:16:45
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0