Lördag

har varit ute och ätit gott på Viktorias med familjen eftersom mamma fyllt år. LYX lördag!
TACK mamma och stig!


efter middagen gick vi en sväng in på inter sport och peter köpte ett par jätte fina mys adidas byxor. måste nästan inhandla ett par själv :) mysbyxor kan man aldrig få för lite av! :)
åkte sen och hälsade på syster och vovvarna.
alf har blivit så stor! mosters lill hjärta :) och han äter och mår bra!



kärlek!

           

han älskar att sitta sådär i famnen :) lilla underbara alfi!


har jobb helg nu och ska väl inte mer än jobba hela helgen. eller ja imorgon ska jag ut på ikea och shoppa lite och sen till min gamla bil och städa ur den. har fått en köpare på den. trodde aldrig att jag skulle få den såld :)
ska ta och vila lite innan jobb.

vad ska ni göra ikväll?
kram

Kommentarer
Postat av: Syster, Cino & Alf

Hahahahahaa vad söt han är då..

Tack för idag.

Kram

2008-07-19 @ 19:27:54
URL: http://carolliine.blogg.se/
Postat av: martina

ååååmen guuu vad gott det såg ut med plankstek då!! Nyss ätit menm nu blev jag tusan lite hungrig igen...

Gosig alf är då! Hahaa äre möjligt att det finns någon mera knähund än goa?!!

Nyss hemkommmen fån satc filmen, UNDERBAR! Nu blire mys framför tvn, jag och ida har handlat 1 kilo godis :)

2008-07-19 @ 21:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0