kommit hem

nyss klivit innanför dörrarna här hemma. har varit på stan med mamma och uträttat lite ärenden och så. och såklart inhandlat presenter till min kära syster som vi snart ska åka till och fira! var ner till tvättis och slängde i två maskiner som snart är klara.
på måndag ska jag shoppa julklappar, alla måste inhandlas! till mamma och stig, syster, peter och farmor... peters mamma och janne är klara som tur är! längtar så mycket till jul nu! min familj och peters familj ska fira jul tillsammans i år på alnön hemma hos peters mamma! mysigt ska det bli! och vi ska sova över där. svärmor (oj vad gamalt det lät :)) och jag har redan planerat att vi alla ska ta ett glas vin vid den öppna brasan och bara mysa hela kvällen och njuta av jul kvällen tillsammans... 
bara 6 dagar kvar nu!

nu ska jag ta och göra mig i ordning och väcka peter som somnat på soffan :)




santoz har handlat en liten present till världens bästa moster!

Kommentarer
Postat av: Bästa Moster karro

Super tack för presenten Santoz... sötnos :)

2008-12-18 @ 23:08:25
URL: http://carolliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0