Dagen.

Idag har jag och Santoz bara pysslat på här hemma. Jag har bland annat städat min sida av garderoben. Skulle verkligen behöva rensa ut lite kläder igen, men jag orkade inte ta tag i det idag!

Veterinär besöket i Onsdags gick bra! Santoz skötte sig så bra och våran veterinär fick klämma, sträcka och känna på benet. Ingen röntgen behövdes utan vi fick med oss antibiotika/smärtstillande tabletter med oss hem. Så nu är det ännu mera vila i 10 dagar till innan vi får utöka promenaderna och se hur det går.
Vi saknar våra långa härliga promenader!

Santoz myser i våran säng!

 

Nu ska vi gå ut på en promenad innan jag ska åka till min vän Carro för tacos middag och Lördags trevligheter!


Kommentarer
Postat av: Karoline

Och nu hoppas vi på dessa tio dagar.

Ha en jätte bra kväll.

Kram

2010-11-20 @ 18:36:18
URL: http://norrasidan.blogg.se/
Postat av: Lina, James o Billy

Hoppas verkligen att allt blir bra efter vila i 10 dagar! Håller tummarna...



Jag kan varmt rekommendera täcke till Santoz. Jag har tidigare haft inställningen att en rottis inte behöver täcke, de håller sig varma ändå men även om de inte fryser blir leder och muskler kalla, och ju äldre de blir desto viktigare att de håller sig varma. Har nyligen köpt ett Back on Track täcke till Billy som han får ha på sig ute, och i.o.m. hans framben får han i dagsläget även sova i ett Back On Track Nättäcke som han fick ärva av Alih. Trodde han skulle bli för varm i det täcket men icke sa nicke, istället sover han som en stock!

www.backontrack.com/se/



James han har en miljon med täcken, farbror känslig när det kommer till kyla. :D Märket på det täcke du såg på bilden är Globus Sports, köpte det för nåt år sedan men jag tror de säljs i djuraffärerna fortfarande. Det är ett jättebra hösttäcke och funkar bra även under selen när han tränar. Annars kör jag med Hurtta på James, han har regntäcke, overall och vintertäcke från dem. :D De är av jättebra kvalitet så det kan jag också rekommendera. Som du hör är jag expert på det här med täcken tack vare James... hihi...



Ha en skön helg!

Kramar från Örebro

2010-11-20 @ 23:02:59
URL: http://www.jaysblue.blogspot.com
Postat av: Sara

se till att han verkligen vilar!!! ska bara ta en kort ptommis runt halva sundsvall brukar de ju vara annars. Puss på nosen

2010-11-22 @ 15:01:17
Postat av: angelica och santoz

Haha jaa då Sara han vilar :) Inge kortpromenader runt Sundsvall :)



KRAM

2010-11-22 @ 22:06:47
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0