Känslan av Vår!

Startade denna underbara fina Lördag med träning, ett street dance pass. Skit roligt var det denna gång igen :) Längtar redan tills nästa gång. När jag kom hem så kom min vän Mariel förbi och Jemma. Vi gjorde i ordning gott fika och begav oss ut i solen. Vi gick ner till vattnet och satte oss i snön och bara myste och fikade. Hur härligt som helst ute!
Våren är äntligen här, och det känns i kroppen och själen!


Ikväll ska jag och älsk på fest hos våra vänner Daniel och Anna. Ska bli väldans trevligt att träffa alla igen! Får se om vi går ut eller inte, men ett glas vin ska jag i alla fall unna mig :)

Santoz gillar snö, som vanligt!

Varm chocklad, gott!

UNDERBARA dag!

Kommentarer
Postat av: Mariel

vad mysigt vi hade:) Ha en trevlig kväll! Puss

2010-03-06 @ 21:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0