Underbara ljus.

Hemma hos oss just nu. Massor av tända ljus, som jag älskar!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Vad mysigt ni har det! =) Angående morgondagen behöver du inte känna ngn stress för min skull, plugga så mkt du behöver så hör du av dig när du har tid att ses. Jag har ju ingen bil imorgon ;/ men men slå en pling imorrn så bestämmer vi hur var och när vi ska ses. Kan ju vara skönt att plugga och sen ha ngt att se framemot! Lycka till! Kram. P.S Fy fan vad de spelar HELA tiden, vi borde ju byta sambos. Tänk vad fint vi skulle ha det och de skulle vara värsta white trash. haha

2010-01-15 @ 22:03:06
URL: http://aneth.blogg.se/
Postat av: Sofia o Hugo

Jaaa helt underbart!! :D



Å snart styr vi upp nåt - vi får tjata på grabbarna tror jag? :P



KRAMA

2010-01-15 @ 23:27:29
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com
Postat av: Madde

Vad fiiiint vilken underbar byrå och ljusen och blommorna åhhh ja du vet juh att jag går igång på VITT:):)

2010-04-05 @ 01:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0