Just nu.

Jag sitter och pluggar i köket. Har hunnit ganska så långt med min rapport. Så jag tror att jag kommer att hinna klart, eller jag måste hinna klart! Satt mest hela dagen igår och pluggade och så på kvällen så for jag och Santoz till Anna och Nike och myste, kollade på Robinson och åt Big Boy. Kände att jag behövde en paus och lite lördagsmys :)

Nu ska jag fortsätta att plugga hela dagen och bli klar tills ikväll, så man bara kan ta det lungt, kanske se en film med älsk och bara vara...


Kommentarer
Postat av: Lisa S

Vad duktig du är! Trist att skriva rapporter, du gör det bra.

2010-01-17 @ 17:09:38
Postat av: Sara o Python

Tack för blommorna och lycka till med rapporten, det går nog bra ska du se.

Kram

2010-01-18 @ 08:39:30
URL: http://www.rottrobis-don-python.net
Postat av: Maja

Köket måste ju vara skönaste stället att plugga på. Alltid mat nära till hands för att öka energin lite:)

2010-01-18 @ 08:52:16
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0