Frisk och på språng.

Äntligen så är jag frisk! Har varit sjuk sedan Måndags och bara legat här hemma alldeles själv. Så jädrans tråkigt har det varit! Men nu så är jag pigg och på benen igen. Har nu gjort mig klar för en sväng ut på Birsta och ner på stan en snabbis. Ska spana lite på några nya party klackar och så ska jag inhandla lite annat inför helgen. Min underbara Madde från Stockholm kommer upp imorgon och det ska bli så himlans roligt! Så vi har en fullspäckad rolig och mysig helg tillsammans...

Nu ska jag gå ut till bilen, minus 20 grader är det här idag. Kallt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaaa vännen ska bli mysigt med en tjejkväll, var ett tag sen..Vill veta vad du ska ha på dig så fort du vet babes xxx

2010-01-07 @ 16:35:02
Postat av: fia

Vad kul för dig att du är frisk =) Själv har jag blivit sjuk =( Så less! har jätte ont i halsen och tror jag snyttit mig 700000000000 gånger =(



Kram

2010-01-08 @ 14:02:53
Postat av: angelica

Fia: Hua stackare! Krya på dej nu vännen, ringer senare! KRAM!

2010-01-08 @ 15:14:06
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0