Fredag i skolböckerna.

Har suttit och pluggat mest hela dagen idag, fast jag har ändå inte fått så mycket gjort. Telefonen har ringt, jag har pysslat lite här hemma, surfat runt lite på internet... Ja mycket annat än att plugga. Måste nog börja åka ner till skolan igen och sätta mig, där är man effektiv i alla fall!

Fredag idag och det känns lite smått deppigt att inte mysa till riktigt. Men eftersom jag inte förän nu har börjat med min skolrapport så får jag väl skylla mig själv. Jag har i alla fall ätit god solo middag, tänt lite ljus och tagit på mig myskläderna. Ska plugga effektivt resten av kvällen och ja, titta lite på Let´s Dance.
För lite fredagskänsla vill jag ju ha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0