Dags att sätta fart nu!

Redan Onsdag kväll! Helgen med Madde gick väldans fort, för fort! Sen så har jag bara jobbat och sovit, tagit igen sömn som jag missat :) Jag borde verkligen sitta och plugga NU. Ligger mycket efter i skolan! Nu på Söndag ska en stor rapport vara inlämnad och jag har inte ens börjat, inte ens börjat att läsa alla böckerna som vi ska!
Suck, att jag aldrig lär mig!!


Nej nu måste jag sätta fart! Och jag som hade tänkt se på Morden i Midsomer.
Men det kan ju vara på lite i bakgrunden :)

Och Grattis till min systers underbara Alf som idag fyller två år!

TACK för gott fika ikväll syster :)


Kommentarer
Postat av: Alf

Tack älskade moster för presenterna och för att du är du.

Puss puss

2010-01-13 @ 22:52:01
URL: http://carolliine.blogg.se/
Postat av: Madde

Helgen gick på tok för fort... Vet hur du känner med det datans plugget, skulle börjat läsa nya kursen idag men jag har varit på stan, läst gamla Elle, städat köket, kollat gamla program på svtplay och mycket annat ist. Sjukt omotiverad! Men du, det löser sig för vi är så bra! Puss Puss min vackra

2010-01-13 @ 23:20:47
Postat av: angelica

Madde: jaa det är så jobbigt! Allt annat är så mycket roligre, konstigt nog :) Snart ses vi igen, snart vännen... PUss min fina Maddiii :)

Älskar dej!

2010-01-13 @ 23:49:29
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0