Våran Lördag.

Jag och Santoz tänkte idag ta några varv i elljusspåret, men det var så himlans mycket snö där så det var bara jobbigt att gå, man sjönk ner hela tiden! Meen vi gick en bit sen satte vi oss i solen, på ett litet berg, och bara myste. Härligt var det! När vi precis kommit till bilen så började det att regna, igen!

Jag är fortfarande irriterad över att våran resa är inställd, men vi ska kolla på en ny så fort flygen börjar att gå igen, för till solen och värmen ska jag, snart!

ett försök till ett kort på oss.


Kommentarer
Postat av: Karro & Grabbarna

Fina ni är...

2010-04-17 @ 21:59:38
URL: http://carolliine.blogg.se/
Postat av: Mariel

Ni hittar säkert nått nytt ska du se:) Puss

2010-04-18 @ 10:44:22
URL: http://tinamariel.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack för alla snälla ord om lilla Billy. :)



Angående LA Rottweiler Rescue så kom vår Carlos därifrån. Carlos var vår älskade Rottweiler som vi fick ta bort för ca 2,5 år sen. Alihs "bror".



Det finns så otroligt många hundar i nöd och hur många rescues/shelters som helst i LA (ja i hela USA) så man gör verkligen något gott när man "adopterar" från dessa ställen. Hade vi bott kvar i LA hade vi adopterat från LA Rottweiler Rescue direkt. Inget snack om saken. Jag har fortfarande kontakt med kvinnorna som driver just denna organisation och de lever verkligen för de hundar de får in och jobbar mycket aktivt för att hitta nya "livslånga" hem åt dem.



Mycket sorgligt att veta att det finns så många hundar som behöver hem och så lägger man själv ut så mycket pengar för att köpa en hund när det redan finns så många "hemlösa"... det gör ont i mig när jag tänker på det. :(



Ha en skön söndagskväll!

Pussar till Santoz från James & Billy. :)

2010-04-18 @ 18:40:02
URL: http://www.jaysblue.blogspot.com
Postat av: Lina

Glömde skriva att Billy kommer från kennel Deminas i Täby, Stockholm. Vart är det Santoz kommer ifrån? Jag vet att jag redan frågat en gång men nu kommer jag inte ihåg. :)



Kram L



2010-04-18 @ 19:46:57
URL: http://www.jaysblue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0